My life is awesome

Seriøst, jeg har det så bra her. Selv om livet selvfølgelig ikke alltid er en dans på roser, har jeg det i det store og hele helt fantastisk. I det siste har det vært masse konserter med diverse bra band, masse henging med mine fantastiske venner her, og diverse utflukter og opplevelser av forskjellige typer. Liker virkelig ikke å tenke på at jeg har mindre enn to måneder igjen, men jeg fyller den tiden med så mye moro som mulig. Som et eksempel, mine planer fremover:

I morgen: Lunsjavtale med noen nye venner, om kvelden er det karaoke med mine venner i klassen
Lørdag: Hanami med masse folk, inkludert klassekamerater og svært mange av mine japanske venner
Søndag: Konsert med tre skikkelig awesome punk-band, jeg har billettnummer 1, som betyr jeg får beste plass
Mandag: Tur på maid-café med speaking partneren min og muligens andre folk
Tirsdag: Nok en konsert, som jeg vet blir bra

Og neste helg er det enda to garantert bra konserter, i tillegg til en tur på kabuki med klassekamerater. Ingen skal si jeg ikke nyter Japan-oppholdet mitt! Et opphold som forresten ble forlenget med én dag i dag da jeg fant ut at Maximum the Hormone åpner den neste turneen sin i Tokyo den 11. juni, med et av mine andre favorittband, Shinsei Kamattechan, som oppvarmingsband. Den perfekte prikken over i-en på et utenlandsopphold som går over all forventning.

Når det er sagt, skal det virkelig bli godt å komme hjem igjen også. Savner vennene mine og alle de gode samtalene masse. Kommer antageligvis til å tilbringe mesteparten av sommerferien i Sandnes, men å komme tilbake til 302-livet gleder jeg meg utrolig mye til.

 

3 comments on “My life is awesome

  1. Loki sier:

    Trist kor sjeldan eg sjekker innom når eg ikkje ser denne posten før no, men glad du har det bra! 😀

Legg igjen en kommentar

